Egy barátomnak van egy családi pizzázója. Már több generáció óta a családjukhoz tartozik. Szerencsére nem kellett nála sem erőltetni a dolgot, gyorsan beleszeretett a vendéglátásba és a pizzakészítésbe. Az évek folyamán mindig tökéletesítették a recepteket, a kiszolgálást, vagyis mindent. Azóta is nagyon szereti ezt csinálni, viszont eléggé megnövekedett a forgalom. Szóval úgy döntöttek, hogy nyitnak egy újabb helyet. Viszont ezzel ugye több teendő is járt, így a barátom ide-oda rohangált a két étterem között, hogy átvegye a küldeményeket és intézzen mindent. De szerencsére találtunk megoldást erre a problémára.
Amikor meglátogattam a barátomat (és persze ettem egy jó pizzát is), akkor javasoltam neki, hogy esetleg próbálja ki a Székhelyszolgáltatás24-et. Elmeséltem neki, hogy a bátyámnak is volt hasonló problémája de a székhelyszolgáltatás használatával nagyon sok időt és energiát tud megspórolni. A barátomnak nagyon megtetszett az ötlet, meg is kérdezte, hogy pontosan mennyi is a székhelyszolgáltatás díja. Közösen megnyitottuk a böngészőben a Székhelyszolgáltatás24 weboldalát.
A barátomnak leesett az álla, hogy milyen igényes honlapjuk van. Nagyon tetszett neki az oldal szín összeállítása és a design többi része is. Azt mondta, hogy mostanában ritkán találkozik igazán igényes weboldallal, ezért felüdülés számára, hogy a Székhelyszolgáltatás24-nál kellemesen csalódott. Az egyik legfontosabb szempont volt ugye a székhelyszolgáltatás díja, ezért azt néztük meg először. Szerencsére nem kellett sokáig keresgélnünk, gyorsan és könnyen megtaláltuk, mert olyan praktikus volt az oldal, hogy a fontos információkat jól látható helyeken tüntették fel.
Nem csak nagyszerű, de egyszerű is a székhelyszolgáltatás!
Miután megnéztük a székhelyszolgáltatás díját, tovább vizsgálódtunk, hogy mit is kapunk pontosan ezért a havi díjért. Közben észrevettük, hogy két opció közül is választhatunk. Az egyik a Budapesten található két helyszín volt, a 2. és a 6. kerületben. A másik pedig az újlengyeli székhely volt. Ez utóbbi fogott meg minket igazán, mert ez egy iparűzési adótól mentes övezet. Ez igazán vonzó ajánlatnak tűnt, hiszen a székhelyszolgáltatás díja így ennyivel is kevesebb lesz. Eltöprengtünk a dolgon, majd megegyeztünk, hogy az oldal utasításait követve először egyeztetünk a könyvelővel.
És el is értünk a lényeghez vagyis, hogy mi tartozik a székhelyszolgáltatáshoz pontosan. Egyrészt kiderült, hogy idetartozik az a szolgáltatás, hogy cég nevét kihelyezik a megfelelő helyre a cégtáblára, fogadják a hatóságokat és ha úgy adódik, akkor tűrik a kényszerintézkedéseket, biztosítanak tárgyalót. És persze, ami az egyik leglényegesebb, hogy átveszik és szkennelik is a leveleket és egyéb küldeményeket. Ezeket persze továbbítják postán és e-mailben is a megbízónak.
Ez mind nagyon jól hangzott, és össze is szedtük, hogy akkor milyen előnyökre számíthatunk, ha igénybe vesszük a Székhelyszolgáltatás24-et. Nem kell külön irodát vagy más helységet bérelni, tehát elkerülhető az adminisztráció fenntartása a székhelyen. Ez akkor jó főleg, hogyha kis vagy induló vállalkozásunk van. Nem kell a postáshoz vagy a futárhoz alkalmazkodni a levelek és küldemények átvételénél, és ebből adódóan a postán sem kell sorban állni. Ezeket precízen iktatják elektronikusan is. Vállalják azt is, hogy a váratlanul érkező hatóságokat fogadják és kezelik. Építményadót sem kell külön fizetni, ha mondjuk a vállalkozás saját lakásba van bejelentve (mert ugye az egyik pizzázó fölött laknak a barátomék).
Jó ötlet volt a Székhelyszolgáltatás24-et választani
Miután mindezeket szemrevételeztük, már nem volt több kérdés a barátom számára. Biztos, ami biztos telefonon is megkérdezte a székhelyszolgáltatás díja valóban annyi-e mint, ami az oldalon ki van írva. Ezután el is indította az egész procedúrát.
Később beszéltünk, hogy minden rendben volt-e a székhely módosítással. Azt mondta, hogy maximálisan elégedett volt a Székhelyszolgáltatás24 ügyintézésével. Örültem, hogy tudtam neki segíteni és ezzel megoldódott az időhiány problémája (legalábbis valamelyest).